Veni

"Azért vagyunk a világon, hogy valahol otthon legyünk benne" (Tamási Áron)

Bioétrend, kicsiny gyermekek részére, is!

2005. augusztus 19. 18:34 - veni75

H:  Bioétrend, kicsiny gyermekek részére, is! rovat

 

ÉN: D:D:D:D:D Szerencsétlen állat:):))))))

H: Ja, meg a kutyusnak sem lehet jó:))))

Én: :) erről a képről az jutott eszembe, mikor úgy 12 éves lehettem, volt egy tacskó kutyánk. A földön heverésztem és néztem a tv-t mikor a kis piszok rám támadt, és tűhegyes fogaival a fülembe harapott. Fájdalmamban olyan ideges lettem, hogy visszaharaptam neki:)) Pár napig kerültük egymást..

 

H: Gondolom a szüleid a vizes tálkáitokat is odébb tolták egymástól:))

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://shilouette.blog.hu/api/trackback/id/tr875854882

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása