Veni

"Azért vagyunk a világon, hogy valahol otthon legyünk benne" (Tamási Áron)

2005. szeptember 26. 18:35 - veni75

Elszáll a gondom


Hangjait egy kedves dalnak, napközben dúdolom
Színeit sok régi napnak, elfeledni nem tudom
Kis koromnak nagy szerelmét, a labdát ma is úgy szeretem
Féltve őrzöm, de lenn a téren, boldogan kergetem


Olyankor elszáll a gondom, és újra érzem a régi grundok hangulatát
Olyankor elszáll a gondom, mert játék közben mindenki jóbarát
Olyankor elszáll a gondom, mert lenn a téren mi egyformák vagyunk
A mérnök úr, a házmester és a beat - zenész, mind együtt játszhatunk


Minden este újra kezdem,tervezni életem
Minden este azt kívánom, hogy a holnap szebb legyen
És ha néha elfáradtam, az vidít fel engem is
Hogy lenn a téren össze állunk, és indul a lábtenisz

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://shilouette.blog.hu/api/trackback/id/tr665855096

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása