Veni

"Azért vagyunk a világon, hogy valahol otthon legyünk benne" (Tamási Áron)

Otisz75:Defibriláltam a macskát

2007. október 31. 22:11 - veni75



Defibriláltam a macskát
Mert feldobta a mancsát
Kisütötettem kétszáz hússzal
Most micsináljak ennyi hússal?

Büdös kis szája nem nyávog má'
Szemére sem nő több hályog má'
Gombolyag sem pattog többet
Szegény állat szénné töppedt

Egerimnek is örömünnep
Hogy cicám szeme agyig süppedt
Bár Spino macskás topikja, pontos definiálat
Én csak könnyes szemmel,teli szájjal dörmögök: de fini állat


:D:D




Nyugi, sztem ez csak egy barika valamelyik része:)) /a kép címében a 'lamb' szót láttam ;)
De azért jó étvágyat:))





Ő a desszert:))
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://shilouette.blog.hu/api/trackback/id/tr35856743

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása