Veni

"Azért vagyunk a világon, hogy valahol otthon legyünk benne" (Tamási Áron)

Boráros tér, 1958 körül.

2007. december 26. 21:44 - veni75

(Spolitól , továbbra is )

 

Ezt a képet nem véletlenül rakom be ide, ez a Boráros tér, 1958 körül.

Nézzétek meg azt a házat, amin a Lotto felirat van, arról fogok írni,  elviheted a blogba, sokan fognak rá emlékezni.

 

 


 

 






Lehet, hogy az évszámra nem emlékszem már pontosan, én valami miatt 68-ra, vagy 69-re emlékszem, de lehet, hogy rosszul, lehet, hogy 1970 volt.

Az biztos, hogy a HÉV-vel jöttem Cseplovicsról, leszálltam a végállomáson, és telefonálni akartam. Én úgy emlékszem, hogy egy lánynak, de lehet, hogy haza, nem tudom pontosan. A telefonfülke - az épületben - foglalt volt, egy lány telefonált, nagyon magyarázott. Vártam, vártam, aztán láttam, hogy újabb tantuszt dob be.
Legyintettem, sarkonfordultam, és elmentem a Petőfi híd felé, felszállni a kettesre. Nem értem még a híd alá, amikor rettentő robajt, és hangzavart hallottam. Ösztönösen visszafordultam, és láttam, amit láttam, az érkező csepeli HÉV szétzúzta az épületet. Törmelék, és zűrzavar mindenfelé.
Ha jól tudom 15-20 ember lelte azonnal ott a halálát. Az egyiket az épület összeroncsolt, és palacsintává lapított telefonfülkéjéből kaparták ki, szó szerint.

Az épületben lévő telefonfülke pontosan a HÉV meghosszabbított útvonalába esett.
Máig nem tudom, mi lehetett azzal a lánnyal aki a fülkében volt.
Remélem, hogy lecsapta előtte a telefont, és kiment, bár akkor azonnal más ment be helyette.
De az egy perccel előtte bedobott tantusz nem erre enged következtetni. :-(((
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://shilouette.blog.hu/api/trackback/id/tr665856775

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása