Veni

"Azért vagyunk a világon, hogy valahol otthon legyünk benne" (Tamási Áron)

Egy nő kéne nékem....

2008. április 12. 17:42 - veni75






Egy nő kéne nékem, aki engem imád,
S a fülembe azt suttogja, csak engem kiván,
Egy nő kéne nékem, aki dugna velem,
S érezném, ez már majdnem szerelem,



Egy nő kéne nékem, aki örül nekem,
S megvarrja az elszakadt ingem,
Egy nő kéne nékem, aki nagyon szeret,
De nem költi el az összes pénzemet,



Egy nő kéne nékem, aki engem meghallgat,
Nem siránkozik és soha nem jajgat,
Egy nő kéne nékem, ki tökéletes mint én,
Kedves, okos és mindenek fölött szerény,



Egy nő kéne nékem, aki nevet és kacag,
Örökké mosolyog, és a kedve sohasem vacak,
Egy nő kéne nékem, kinek nem fáj a feje,
Ha dugni szeretnék naponta többször is vele,



Egy nő kéne nékem, aki engem elvisel,
Ha lökött vagyok, akkor sem neheztel,
Egy nő kéne nékem, akit én is imádnék,
S másra nézni azután sohasem kivánnék.

 

(Tim)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://shilouette.blog.hu/api/trackback/id/tr25856835

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása