Veni

"Azért vagyunk a világon, hogy valahol otthon legyünk benne" (Tamási Áron)

Hepiend a természet lágy ölén…

2008. április 12. 17:39 - veni75


 

Reszket a bokor, mert nagyot bele rugtam,

Így sikerült, mindegy, pedig nem akartam.

Amit én akartam, nem volt az ám rugás,

Sokkal inkább lett vón’, egy jóízű dugás,

 

Sajgott a lábam jócskán, üvöltöttem nagyot,

Ijedten néztél, Ez itt megbuggyanhatott ?

Letéptem bugyidat, azzal bekötöztem,

Áldottam szerencsém, hogy itt voltál velem,

 

Nélküled dugni persze nem lett volna könnyű

Magamhoz nyúlni, pedig lett volna szörnyű,

Heteroszex volt, mire oly nagyon vágytam,

S ezért, egy egész délutánt éppen erre szántam,

 

Miután a veszély elmúlt gyorsan, sebesen,

És életem nagyban neked köszönhettem,

Kifejezni nem tudtam már másképpen a hálám,

Napnyugtáig szeretkeztünk három széna bálán.

 

(Tim) 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://shilouette.blog.hu/api/trackback/id/tr495856833

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása