Veni

"Azért vagyunk a világon, hogy valahol otthon legyünk benne" (Tamási Áron)

Szelídíts meg

2008. május 06. 18:12 - veni75

 
Jó napot, jó napot, én vagyok a Róka,
De nem vagyok megszelídítve.
Nem játszhatom veled.
Hogy valaki egy bolygóról esik le,
Valóban ritka eset.
De nem vagyok megszelídítve.
Nem játszhatom veled.

Jó napot, jó napot, én vagyok a Róka,
Vadásznak is rám a vadászok.
Én meg tyúkokra lesek.
Szeretnék egy igazi barátot,
Akinek fontos leszek.
De nem vagyok megszelídítve.
Nem játszhatom veled.


Jó napot, jó napot, én vagyok a Róka,
A róka is keresi társát.
Szelídíts meg, ha lehet.
Szeretném a szél suhogását
Az aranyos búza felett.
De nem vagyok megszelídítve.
Nem játszhatom veled.
Nem játszhatom veled.
Nem játszhatom veled.


Szelídíts meg!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://shilouette.blog.hu/api/trackback/id/tr915856855

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása