Veni

"Azért vagyunk a világon, hogy valahol otthon legyünk benne" (Tamási Áron)

Kovács kati

2009. április 27. 21:44 - veni75

Mammy blue

Ó Mammy, ó mammy mammy blue, ó mammy blue

Én búcsú nélkül mentem el, (Ó Mammy)
a szemeimben könnyekkel, (Ó Mammy)
te át sem öleltél engem, Anyám, (Ó Mammy, blue)
mert rossz voltam hozzád.

Most bánat ül az arcomon, (Ó Mammy)
mert elhagytam az otthonom, (Ó Mammy)
oly messze van kit szerettem, Anyám, (Ó Mammy, blue)
óoo drága Anyám.


Ó Mammy, ó mammy mammy blue, ó mammy blue

De egyszer visszatérek én, (Ó Mammy)
hisz ezért éltet száz remény, (Ó Mammy)
hogy viszont látlak téged még, ó Anyám, (Ó Mammy, blue)
úgy szállnék hozzád.

Hol vagy szomorú Anyám, (Ó Mammy)
ki mind hiába vársz reám, (Ó Mammy)
hogy bocsánatot kérhetnék, ó Mammy, (Ó Mammy, blue)
ó Mammy, Mammy, Mammy.

Ó Mammy, ó mammy mammy blue, ó mammy blue... ****************
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://shilouette.blog.hu/api/trackback/id/tr75857084

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása